alesims

Alla inlägg under september 2011

Av alemanda - 28 september 2011 17:00

                                               Hej!

Jag ville bara säga att jag har THE SIMS 3 och THE SIMS 3 DRÖMMJOBB.

The sims 3 drömjobb ör super kul! Har ni nogon extra paket?? Svara då i en komentar!

På Communti - the sims heter jag jagjagGuld5 . Tyvär var alemanda redan uptaget!

Ciao!

// alemanda


Av alemanda - 26 september 2011 16:07

                                                  Hej!

Detta är min the sims blogg. här kommer det då och då dycka upp inlägg!

Så glöm inte att kolla!

ciao!!

// alemanda                                          
  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Rösta här!

Vad gillar du mest att göra av följande:
 SPela spel ( inte på datorn )
 Läsa
 Vara med kompisar
 spela sims
 spela på datorn
 sjunga
 pyssla eller rita
 exprimentera
 gå i skolan
 blogga ( om du har en blogg )
 sova
 titta på TV
 titta på film
 lyssna på musik
 skriva
 slapa
 lösa RUBISK KUB
 leka
 kela med husdjur ( om du har ett )
 spela på instrumment!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Letar du efter något?

Senaste inläggen

Jag bloggar om:

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Är språket rätt eller ej?

pengarfusket!

Pengarfusket kan nog alla men det är bra att veta! Här kommer det:

motherlode - 50.000 +

 


Ovido - Quiz & Flashcards